Koszyk
Brakuje Ci zł do darmowej dostawy!
Zakwalifikowałeś się na darmową dostawę!
Przejdź do treści

Zwroty i reklamace

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jako konsumentowi przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Żeby to zrobić musisz się skontaktować z nami poprzez wiadomość e-mail na adres info@mylee.co.uk i złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

HSNF LTD, DC 1B, Prologis Park I, Poznańsk 16B, 62-080, Sady, Poznań, Poland, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@mylee.co.uk lub drogą pocztową na adres ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, 05-220 Zielonka .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: HSNF LTD, DC 1B, Prologis Park I, Poznańsk 16B, 62-080, Sady, Poznań, Poland,

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • odstąpieniu od umowy 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Ostatnio oglądane

wishlist

Ostatnio oglądane

wishlist

10% OFF

HELLO POLAND, POZNAJ MYLEE

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymać 10% zniżki na swoje kolejne zakupy.

files/Screenshot_26.webp

Darmowa dostawa

Od 100zł

files/paypo_transparent.png

Odroczone Płatności

Zamów teraz, zapłać za 30 dni

files/badge.png

Marka Nr 1 w UK

Ponad 4 miliony zadowolonych klientek